Di 2/8 Klote dag !

2 augustus 2016 - Samosir, Indonesië

Zo, na al onze geweldige avonturen even 'n minder verslag wat ik ook kort ga houden.
Gisterochtend nadat we met weemoed van 'ons' eiland waren vertrokken, 'n ontzettend lange reisdag gehad waarbij we weinig beleefd hebben.
Toen we 's avonds aankwamen in Samosir was ik volledig gesloopt en had de puf niet meer om het verslag online te zetten.
Wel waren we aangenaam verrast door het hotel, in een woord geweldig.
Het was net 'n tropisch paradijs compleet met zwembad én een europeesche menu kaart.
Dit was na de afgelopen dagen toch wel even heel erg fijn.
Echter vandaag een enorme klote dag gehad.
De dag leek goed te beginnen omdat er in mijn telefoon weer leven begon te komen.
Hij haperde nog behoorlijk en bepaalde knoppen deden het niet meer máár ik kon in ieder geval weer foto's maken, al was het maar beperkt omdat hij vaak weigerde.
Mijn blijdschap was echter van korte duur en sloeg volledig om in een voor mij compleet drama. Doordat ik struikelde vielen zowel mijn telefoon als mijn spiegelreflexcamera op de grond. Het scherm van mijn telefoon is gesneuveld èn mijn camera is definitief overleden.
Wie mij goed kent weet dat foto's voor mij alles zijn en een vakantie zonder camera voor mij geen vakantie is.
Dìt was even dè beroemde druppel voor me en het werd me echt even te veel.
Gelukkig was het programma van vandaag maar kort want we vonden er met z'n allen weinig aan plùs wat ergernis over onze gids.
Hier hou ik het heel even bij en ga de dag met 'n ander gevoel proberen af te sluiten en proberen te genieten van ons biefstukje.
Hopen dat morgen de dag er weer iets zonniger uitziet.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Verona.:
    2 augustus 2016
    Ohh dit meen je niet. Ohh wat erg. En wat nu. Hoop voor je dat je ondanks alles toch nog mooie foto's kunt maken. En dat jullie voor de rest toch nog gaan genieten van jullie vakantie xxx Verona
  2. Door en JP:
    2 augustus 2016
    Och lieverd toch!!! Leef echt met je mee. Kun je misschien met een van de telefoons van de Kids ook foto's maken? Dan heb je toch nog wat....
    Joh meis, je bent denk ik ook vermoeid. Daardoor struikel je ook! Domme pech meis! Het had veel erger kunnen zijn moet je maar denken. Als je een been had gebroken had je helemaal in de ellende gezeten. Vergeet dit maar gauw. Geniet van alle komende dagen en bedenk een oplossing voor de foto's. Dat komt heus wel voor elkaar, toch?
    Last je niet kisten nu hè! ! Hele grote dikke knuffel van ons allemaal hier, en wel wachten met spanning op het vervolg. liefs, xxxxxx
  3. Marion:
    Dag schatten.
    Zo zie je maar, stuur je een wens voor nog veel gelukkige momenten en vervolgens zie je dit bericht.Maar wat Dorothé zegt misschien bieden andere
    tel.soelaas.Sterkte
    xxx Marion xxx
  4. Rob Mathijssen:
    2 augustus 2016
    Toppen en dalen hoort bij alles anders zouden we nooit kunnen genieten en je ergeren is ook wel fijn, maar erfenis over jullie gids is bijzonder vooral ook omdat hij best meer voor jullie heeft gedaan en altijd paraat stond. Spreek het met hem uit anders blijf je daar last van hebben! Inventiviteit hoort trouwens ook bij vakantie, toch?