24/7 Laatste dagje relaxen

24 juli 2019 - Sanur, Indonesië

Vandaag een rustig dagje gehad op het strand en dus ook niet zo heel veel spectaculairs te melden.

Morgen gaat het echt beginnen. Vanaf dan staat er de komende weken behoorlijk wat op het programma, we hebben er zin in.

De afgelopen dagen zijn we behoorlijk tot rust gekomen, zelfs Jeroen is alle vermoeienissen van de zomerfeesten te boven.

Vanavond was het wat lastiger om een leuk eettentje te vinden aangezien er veel gesloten is vanwege de ceremonie.

Grote restaurants in overvloed maar dat is nou net niet wat we zoeken.

Uiteindelijk hebben we de zoektocht naar een warung maar opgegeven en besloten om toch maar neer te strijken bij een grootschaliger iets aangezien we rammelde van de honger.

We kregen de kous op de kop.

Onvriendelijk werd ons een tafel gewezen. Toen we wilde bestellen wilde ze eerst weten wat de bedoeling was met betalen. Niet begrijpend keken we hem aan maar kennelijk was het van belang of we de rekening wilde splitsen of niet....geen idee waarom dat van belang was. Toen we aangaven dat het op een rekening kon, mompelde hij onverstaanbaar iets.

Toen hij de drank wilde opnemen gaf hij aan dat het bier op was. Vreemd maar dat was nog tot daar aan toe.

De verbazing was helemaal compleet toen hij aangaf dat de rijst op was en ze alleen nog maar friet hadden.

Hoe verzin je het! Zit je notabene in Bali en dan is de rijst op? Hoe dan???

We keken die kerel aan of we water zagen branden en schoten tegelijkertijd in de lach. We vonden het dol komisch en zijn opgestapt om bij het eerste het beste tentje alsnog onze honger te stillen.

We wisten niet goed wat we ervan moesten verwachten aangezien het er niet echt uitnodigend uitzag maar hebben uiteindelijk verrassend  genoeg heerlijk gegeten.

Nu ons bedje in aangezien we morgenvroeg al om 6.00 uur moeten ontbijten om op tijd klaar te staan voor de gids die ons een uurtje later oppakt voor onze eerste dagtour.

Welterusten!

1. Verona.:
    24 juli 2019
    Hoi globetrotters,

Een dagje relaxen hoort er ook bij. En precies zoals je schrijft nu jullie uitgerust zijn kan het avontuur beginnen😊.

Maar wat een gedoe in dat restaurant groot gelijk dat jullie opgestapt zijn had ik ook gedaan. Weet je nog San van bij Lieve Sophie toen ze kwamen vragen of alles naar wens was en ofdat het gesmaakt had🙈🤣. Nou luitjes ook ik ga mijn mandje nu opzoeken want de plicht roept morgen weer😜. Maar ofdat we kunnen slapen is ten tweede want het is hier very hot niet normaal meer. Heel veel plezier morgen. Liefs Verona 😘
  2. Door en JP:
    25 juli 2019
    "Eet smakelijk"! Zo zou ik dit verhaal noemen.
    Wat dat betreft is het overal hetzelfde hè, hoe groter is absoluut niet beter, en zeker niet gezelliger!
    Maar goed, toch uiteindelijk wat in jullie magen gekregen. En dat moet ook wel met al het avontuurlijke wat jullie te wachten staat!
    Pas maar op Jeroen, straks lig je nog te rollebollen met een alligator of zo..., net als Tarzan dat destijds deed, groot mes in de aanslag...... en Mike vanaf een liaan er bovenop springt om vader te verlossen van de grote kaken...geloof dat ik een beetje enthousiast wordt, want nu ik dit zo bedenk...., het zou wel stoer zijn, 🤔, maar als ik terugdenk aan de verhalen van vorige jaren, en nu weer het verhaal van Mike en de hond, dan vrees ik dat jullie alleen ontdekken hóe hard vader en zoon kunnen rennen, kostelijk 🤣🤣🤣
    Maar zover zal het vast en zeker niet komen hoor..
    Kijk ernaar uit wat het wél gaat worden allemaal.
    Liefs vanuit een bloedheet Wijchen. Vandaag kan het over de 40 graden worden..., pfffff denk dat jullie het beter hebben nu.
    Doeiiiiii 🤗🤗🐊🐊🤣😘😘