Kriebels in de buik

24 juli 2017 - Schiphol, Nederland

Het is bijna zover. Nog heel even en we kunnen boarden voor de eerste etappe van onze reis, Zürich.....na een korte overstap vliegen we vanuit hier richting Bangkok.
We zitten bij de gate en Naom zit naast me. "Oehh nou krijg ik kriebels in mijn buik!". Ons spookje begint het nu wat spannend te vinden. Begrijpelijk!
Toch ben ik ervan overtuigd dat ze ervan zal genieten. Ik verheug me nu al op haar reactie op alles wat Thailand weer te bieden heeft. Voor ons voelt het 'n beetje als thuiskomen, onze liefde voor dit land is enorm.
Bij mij is alle spanning van de afgelopen tijd gelukkig weg. Pfff vakantie stress, ieder jaar opnieuw is er wel weer iets anders waardoor mijn hersens in die periode overuren maken.
Het stomme is dat zodra ik de deur achter me dicht trek, mijn systeem direct overgaat in de relax-modus.
Verstand op nul, engelen geduld, alleen maar genieten!

1. Verona.:
    Hoi Luitjes,
    Eindelijk gaat jullie reis beginnen nog een aantal uren vliegen en jullie landen op Bangkok. Voor Naomi de 1e x wat zal ze genieten en haar ogen uit kijken en precies wat je zegt voor jullie thuis komen. Nu voor straks een goede vlucht. En we wachten weer vol spanning op je/jullie nieuw verhaal. Liefs Verona xxx
  2. Naomi:
    24 juli 2017
    Dat gaat helemaal goed komen een hele fijne vakantie allemaal .En geniet ervan een hele goede vlucht.
    Liefs van ons xxxx
  3. Door en JP:
    24 juli 2017
    Hey lieverds, nou....gelukkig nu samen op pad. Inderdaad, de stress achtergelaten in ons kleine kikkerlandje.
    Straks genieten van de mooie natuur en alles wat het land te bieden heeft.
    Geniet ervan, voor nu een fijne reis en ik kijk uit naar het volgende bericht.
    Liefs, Door xxx
  4. Yvonne Albers:
    24 juli 2017
    Hoi Hoi, dat klinkt al goed! Fijn dat jullie nu al genieten. Eerlijk gezegd zouden wij ook al wel weer zo'n mooie trip willen doen... Super mooi land waar wij nog niet geweest zijn! Geniet er van en laat thuis echt maar even achter jullie. Dat komt wel goed en jullie knuffels knuffelen wij extra veel! Veel plezier!! Liefs Yvonne XXX
  5. Rob Mathijssen:
    24 juli 2017
    Fantastisch dat wij weer mogen delen in jullie avonturen. Wij wensen jullie veel plezier en genoegen toe en we zijn benieuwd naar jullie verhalen. Genieten is het hoofddoel van jullie reis en verkennen wat in jezelf gebeurd. Alle indrukken in dit mooie land en van deze reis zullen voor altijd deel van jou/jullie maken. Hele goeie reis! Greet en Rob
  6. Opa en oma:
    26 juli 2017