Bali.....Eén week voor vertrek

13 juli 2019 - Wijchen, Nederland

Het aftellen is begonnen!  Vandaag over precies één week zitten we in het vliegtuig richting Bali. Wederom is het ons gegund om samen met de kids onuitwisbare herinneringen te maken in het door ons zo geliefde Azië.              Azië....het kruipt je onder je huid. Nadat we zo'n 1,5 jaar geleden min of meer besloten hadden om deze keer naar Costa Rica te gaan, ontstonden er al snel twijfels. Hoe geweldig het er allemaal ook uitzag, we miste tegelijkertijd de typerende charme van Azië waaraan we allen zo verknocht zijn.  De koers werd al snel gewijzigd richting Bali. Terwijl Mike en Naom saampjes in Zakynthos zaten, was moeders hier al druk in de weer met de volgende vakantieplannen. De route werd uitgestippeld, de vlucht geboekt, accomdaties besproken en ondertussen vloog het jaar voorbij. Nu is het alleen nog een kwestie van dagen tellen en koffers pakken!

1. Verona.:
    14 juli 2019
    Hoi lieverds, de laatste loodjes van deze week breken aan en dan kunnen jullie eindelijk gaan genieten van jullie wel verdiende op Bali. Wij wensen jullie een superrrr mooie, sportieve en gezellige vakantie. 😘😘
  2. Door en JP:
    14 juli 2019
    Hallo lieve globetrotters, want dat zijn jullie intussen wel!
    Ook wij gunnen jullie een prachtige vakantie, waar jullie met elkaar weer nieuwe herinneringen zullen gaan maken.
    Neem die straks weer veilig mee terug, zodat we ze hier kunnen luisteren naar al jullie mooie verhalen.
    Liefs van ons, xxx