31/7 Paradijs op aarde

31 juli 2019 - Sidemen, Indonesië

Gisteren zijn we aangekomen in Sidemen, een klein dorpje in het oosten van Bali gelegen tussen de glooiende heuvels met rijstterrassen.

Dit is een van de weinige plekken in Bali waar je nog nauwelijks andere toeristen tegenkomt.

Aangekomen bij onze accomodatie konden we onze ogen haast niet geloven.

Dorethe vroeg bij het zien van het filmpje...ARE YOU IN HEAVEN????

Moet zeggen dat die beschrijving inderdaad het beste in de buurt komt. Niet te bevatten zo mooi, het is met recht net een paradijs op aarde met al die weelderige tropische begroeiing en overal het gekletter van water van de vele watervalletjes. Als kers op de taart een infinety pool met uitzicht op de rijstterrassen met op de achtergrond de Gunung Angun vulkaan.

Onderweg naar Sidemen hebben we nog wat tussenstops gemaakt, oa.bij de Tegallang rijstterrassen. Na de teleurstelling vd vorige keer waren we dit keer volkomen verrast door de pracht ervan.

Er valt niet veel meer over te vertellen buiten het feit dat we waanzinnig genieten van dit alles, de foto's zullen voor zich spreken!

Vandaag een luierdag aan het zwembad gehad. Echt heerlijk maar voor mij toch ook onwennig door mijn rusteloosheid.

Morgenvroeg om 8.00 uur heeft het zieltje van moeders rust en gaan we met een plaatselijke gids een paar uur dwars door de kanalen vd rijstterrassen wandelen zodat we meer te zien krijgen van het locale leven.

In de middag zullen we vertrekken richting Lovina, onze volgende bestemming.

1. Yvonne Albers:
    31 juli 2019
    Hoi hoi! Ik heb eindelijk alle verslagen en gebeurtenissen gelezen over dit mooie Paradijs op aarde!! Geweldig😍!!! Wat ziet het er mooi uit en dat jullie genieten, dat straalt er van af!!
    Gelukkig hebben jullie nog heel wat mooie dagen te gaan en hierdoor wordt deze reis echt iets om nooit te vergeten. Geniet er allemaal van! De natuur, cultuur, klimaat.....wie wil daar niet zijn?
    Sandra, ook mijn complimenten voor jouw leuke schrijfstijl. Jij moet je verslagen uit gaan brengen! Echt!
    Ik lees en zie de volgende met ongeduld tegemoet!
    Veel liefs uit Wijchen van Yvonne.