10/8 Kembali Lagi

10 augustus 2019 - Sanur, Indonesië

Gisteren hebben we Nusa Penida verlaten. Dat we de deur van onze accomodatie 'like hell' achter ons dicht mochten trekken was voor allen een opluchting.

De boottocht richting Sanur werd nog wel even een flinke beproeving. De golven waren zo hoog dat de boot onophoudelijk werd gelanceerd om vervolgens met een klap weer neer te komen waarbij we alle kanten heen vlogen. Mike keek me al 'n keer benauwd aan toen het er even op leek dat de boot zou kapseizen. De tocht deed nog het meeste denken aan een ritje in een achtbaan met het verschil dat hier geen eind aan leek te komen.

Tess en ik zagen groen van ellende maar wisten het gelukkig droog te houden door angstvallig naar één punt te blijven kijken.

Wat waren we blij toen we een poosje later bij onze villa werden afgezet waar we onze reis ook waren begonnen. Het voelde een beetje alsof we weer thuis kwamen toen het personeel ons in de villa al stond op te wachten.

Wat een bijzonder detail is, is dat

'Kembali Lagi' waarvan onze villa een onderdeel is 'weer terugkomen' blijkt te betekenen.

Alsof het zo heeft moeten zijn.

Het zit er nu echt op. Morgen vliegen we weer naar huis. Het is een vakantie geworden om nooit meer te vergeten.

Meer dan ooit heeft deze reis een diepe indruk achtergelaten op ons allen.

Wat een rijkdom dat we dit met elkaar hebben mogen beleven.

Tot gauw!

Liefs van ons allenXxx

1. Verona.:
    11 augustus 2019
    Lieve Globetrotters, bah bah. Kan mijn zelf wel indenken hoe jullie je gevoelt hebben op die boot 🙈🙈. Bah bah. Maar nu weer terug in die prachtige villa waar jullie nog 1 nachtje kunnen genieten en bij komen van het mooie avontuur wat jullie op Bali gehad hebben. Wij hebben heerlijk kunnen meegenieten van de mooie reisverslagen en foto's. Ik wens jullie een hele fijne en goede reis terug naar ons kikkerlandje. En tot gauw. Liefs Verona 😘😘😘
  2. Door en JP:
    11 augustus 2019
    Hoi lieverds,

Waarschijnlijk, als jullie dit lezen, zijn jullie al weer richting vliegveld waar de lange vliegreis richting huis begint.
    Allereerst wensen we jullie een goede terugreis. We kijken uit jullie weer hier te zien. Straks weer lekker wandelen door de straat met Buddy, Puk en Guus.
    Ook kunnen de 3 pluizige knuffels weer volop geknuffeld worden. Een prettig vooruitzicht lijkt ons.
    Maar wát hebben wij genoten van jouw heerlijke verhalen, écht alsof we het door jouw ogen hebben kunnen zien, geweldig! Het blijft een feestje deze verhalen te lezen, zelfs al zijn de gebeurtenissen van iets minder prettige kwaliteit, zoals deze voorlaatste accommodatie. Gelukkig is de bootreis toch goed gekomen, en hebben jullie nog even kunnen bijkomen in het "weer-terugkom-huis". Inderdaad erg toepasselijk.
    Nou lieverds, nog even en we kunnen jullie thuis weer begroeten, een dikke zoen geven en nogmaals luisteren naar de verhalen van deze reis. En inderdaad San, het is een groot goed dit met jullie gezin samen te kunnen beleven. Hier zou ik oprecht jaloers op kunnen zijn, als ik last van jalouzie zou hebben 😋😊.
    Een grote knuffel van hier vergezeld jullie op de reis terug, en we kunnen nu weer zeggen: "Tot gauw"! xxx😘😘