Thailand 2024 samen met Tesje

21 maart 2024 - Thailand, Thailand

Over 4 dagen is het zover, moeder en dochter samen terug naar het door ons zo geliefde Thailand.

Een vreemde en spannende gewaarwording, om de rest van ons achter te laten.
We storten ons daar saampjes in een nieuw Thais avontuur.
Samen oude herinneringen herleven, vervelende doen vergeten, de nieuwe onuitwisbaar maken🫶🏼.

De eerste 3 dagen beginnen we wederom in Bangkok maar deze keer volledig buiten het toeristische gedeelte, midden tussen de locals direct aan één vd vele klongs (kanalen) van Bangkok.

Daarna zullen we doorreizen richting de PhiPhi Islands en Krabi,  waar we nog niet eerder zijn geweest.

Nu nog even uitzoeken hoe we precies vanuit de luchthaven naar de PhiPhi's komen, wat laatste kleine dingetjes regelen en dan zijn we er klaar voor.

Thailand, here we come again!

‼️(Aangezien het me momenteel niet lukt om een nieuwe reis toe te voegen, zal ik de reisverslagen toevoegen aan Bali 2019 zolang ik dit nog niet heb opgelost)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Door en JP:
    18 maart 2024
    Hoi hoi lieve Tessa en Sandra,

Wat een ontzettend groot goed, moeder en dochter samen op vakantie naar dat verre land. Zojuist heb ik nog wat mooie avonturen her-gelezen van eerdere vakanties aldaar. Wat hebben jullie daar toch mooie (en ook minder mooie) avonturen beleefd.
    Dit gaan jullie nu samen doen, en die herinneringen pakken niemand jullie ooit nog af.
    Wij genieten op afstand weer mee van de verhalen en foto's.
    Rest ons voor nu jullie een héle héle mooie vakantie te wensen, vol met mooie belevenissen.
    En natuurlijk willen wij ook "de thuisblijvers" sterkte wensen. Tenslotte moeten zij het nu even zonder jullie redden. Dus Jeroen, Mike en Naomi, geniet van de verhalen die gaan komen zodat jullie er toch een beetje bij zijn.
    Liefs, Door en JP
  2. Sandra: